HAARP: Teknologi Rothschild Dipimpin Oleh Dajjal Untuk Merubah Iklim Dunia



Firman Allah SWT dalam surah Ar-Ruum ayat 41:

Artinya: ”Telah nampak kerusakan di darat dan di laut disebabkan dari tangan tangan manusia itu sendiri, supaya Allah merasakan kepada mereka sebahagian dari (akibat) perbuatan mereka, agar mereka kembali (kejalan yang benar).”

Rasulullah s.a.w bersabda : “Di antara tipu daya Dajjal ialah dia menyuruh langit supaya menurunkan hujan tiba-tiba hujan pun turun. Dan termasuk ujian yang paling berat bagi manusia, Dajjal itu datang ke perkampungan orang-orang mukmin dan mereka tidak me-ngakunya sebagai Tuhan, maka disebabkan yang demikian itu tanam-tanaman dan ternakan mereka tidak menjadi. “Dajjal itu datang ke tempat orang-orang yang percaya kepadanya. Disebabkan yang demikian hujan turun di tempat mereka dan tanam-tanaman mereka pun menjadi…”

Oleh itu, kemungkinan besar Dajjal akan menggunakan teknologi HAARP untuk menurunkan hujan sewaktu kemarau tiga tahun menjelang kedatangannya. Ini membantu “tayangan perdananya” untuk memperhambakan umat.

Mason adalah pengikut Dajjal, dan Dajjal mmg diprogramkan oleh Allah utk menguji umat manusia

Malapetaka yg diturunkan sebagai ”kafarah” dan tanda2 hampirnya kiamat, agar kita semua insaf dan kembali padaNya.

MEMBUAT BENCANA ALAM

Jerry D. Gray, bekas anggota Tentera Udara Amerika Syarikat (USAF) yang kini telah memeluk Islam telah menulis sebuah buku bertajuk Art Of Deception untuk membongkar pembohongan dunia oleh Amerika.

Mencipta fenomena bencana alam adalah sesuatu yang mudah. Gempa bumi dapat dilakukan hanya dengan memainkan medan daya bumi. Di Anchorage, Alaska, terdapat senjata gelombang radio yang dapat mengubah kepantasan dan arah laluan jet sehingga mempengaruhi cuaca dunia.

Isu Pemanasan Global adalah antara krisis palsu yang diwujudkan supaya setiap negara akan memperuntukkan perbelanjaan terhadap kajian dan langkah-langkah menangani yang akhirnya organisasi NWO juga yang akan mengaut keuntungan.

Program HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) tajaan AS digunakan bagi mengubah medan magnet bumi dalam rangka :

Mengubah cuaca dunia, membuat atau meletuskan gempa bumi dan gunung berapi, menyebarkan virus, mencipta fenomena yang dikenali sebagai “Denyutan Elektromagnetik”, mengubah dan mengawal perilaku masyarakat dan menjadikan sistem ekologi dan pertanian di seluruh dunia tidak stabil.

TSUNAMI DI ACHEH


Kejadian Tsunami di Acheh tahun 2004 didakwa dibuat oleh perancangan besar Illuminati. Ia dibuat adalah untuk mengalih tumpuan dunia kepada perang di Iraq. Tsunami itu berlaku hasil ledakan bom atom serta kesangsian mengapa kapal perang AS berada di Sumatera selepas 4 hari berlaku tsunami.

Pihak AS mengawal berbulan-bulan di lautan supaya pengkaji tsunami tidak menemui apa apa yang mencurigakan di sana.

Begitu juga Tsunami di Jepun telah terbukti ia adalah konspirasi Illuminati menggunakan senjata HAARP.

TSUNAMI, BANJIR, GEMPA BUMI


Seperti yang kita tahu pada 11 Mac 2011 satu bencana alam yang buruk telah berlaku di negara Jepun. Peristiwa yang bermula dengan gempa bumi sekali gus mencetuskan gelombang tsunami yang sangat besar.

Tsunami yang berlaku merupakan sebahagian daripada agenda Dajjal. Bom termonuklear diledak dari dasar lautan dengan menggunakan teknologi yang sangat canggih yang dipanggil HAARP. Buktinya, masakan air laut itu boleh menyebabkan manusia2 rentung. Begitu juga gunung berapi yang meletus. Hanya dengan menembak sejenis alat ke atas gunung sudah cukup membuatkan gunung itu meletus. Begitu juga gempa bumi & seangkatan dengannya.

Artikel ini adalah pendedahan dari sebuah artikel seorang wartawan bernama Serge Monast dari International Press.

Agency for International Free Press dari beberapa slaid video luar negara, dimana kini menjadi topik hangat para conspiracy theorist iaitu BLUE BEAM PROJECT. Projek ini terletak di Alaska,USA.

HAARP yang dikatakan bertanggungjawab dengan pelbagai bencana alam telah membangkitkan kemarahan beberapa negara di dunia seperti China, Venezuela serta Rusia. Namun, pembina teknologi HAARP iaitu Amerika Syarikat diam seribu bahasa.

Sejak 40 tahun lalu, tentera AS sudah melakukan uji kaji terhadap atmosfera bumi dengan menggunakan gelombang serta bahan kimia iaitu cubaan untuk memusnahkan lapisan ozon di ruang udara kawasan musuh, sekali gus merosakkan tanaman dan kesihatan manusia menerusi pendedahan sinaran lampau ungu matahari.

Denyutan gelombang frekuensi lampau rendah (ELF) digunakan untuk mencetuskan kesan mekanikal dan gegaran dari jarak jauh menerusi bumi. Ini boleh mengubah cuaca dengan mewujudkan ribut dan hujan lebat di sesuatu kawasan.

Gelombang ini juga mampu menyebabkan pergerakan bumi dengan mengganggu kestabilan gunung berapi dan plat tetonik, sekali gus mempengaruhi cuaca.

Kata-kata pedas daripada Presiden Venezuela iaitu Hugo Chavez yang mengaitkan HAARP dengan gempa bumi Haiti 2010 langsung tidak dijawab oleh Barack Obama. Bergitu juga kritikan daripada media dan saintis daripada China yang mendakwa HAARP telah mencetus gempa bumi yang kuat di Sichuan, China pada 2008. Antara percaya atau tidak, nama-nama besar seperti Hugo Chavez sendiri telah percaya Amerika Syarikat sedang berusaha mewujudkan satu teknologi yang sangat memberhaya kepada umat manusia seluruh dunia.

APA ITU H.A.A.R.P?

High Frequency Active Auroral Research Program atau disingkat HAARP, merupakan suatu program penelitian gabungan yang dilakukan dan dibiayai oleh Angkatan Udara AS, Angkatan Laut AS, Universiti Alaska dan Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA). Projek penelitian HAARP dimulai pada tahun 1993. Salah satu stasiun bumi HAARP milik Amerika ada di Alaska.

HAARP “menembakkan” gelombang radio frekuensi dari yang sangat rendah hingga yang sangat tinggi keatas atmosfera. Salah satu kesannya akan mempengaruhi ionosfera dan stratosfera menjadi hangat, menciptakan awan, menurunkan hujan dan merubah iklim dunia.

Jika diubah dengan frekuensi lainnya, maka gelombang radio frekuensi tersebut dapat terpantul oleh ionosfera dan kembali lagi ke Bumi untuk menciptakan gempa bumi atau bahkan dapat mempengaruhi fikiran manusia. Dan masih ada banyak lagi kemampuan HAARP.

APAKAH IONOSFERA?

Ionosfera adalah bahagian teratas dan terpenting dalam atmosfera bumi kita. Ionosfera sangat penting kerana dia menapis radiasi cahaya matahari agar tidak sampai ke bumi. Ionosfera berperanan dalam mengatur kadar kelistrikan dalam atmosfera dan membentuk teras dari tepi magnetosphere. Ionosfera juga memiliki kegunaan lain bagi manusia, iaitu mempengaruhi gelombang penyiaran radio jauh dari tempat-tempat yang ada di Bumi.

HAARP dan IRI

HAARP berselindung dengan aktiviti penyelidikan saintifik yang kononnya menyelidik lapisan ionosfera bagi meningkatkan lagi penggunaan sistem komunikasi dan pemantauan cuaca.

Tapak penyelidikan HAARP yang berada di Gakona, Alaska menempatkan peralatan berteknologi tinggi iaitu Ionospheric Research Instrument(IRI). IRI adalah sebuah instrumen yang menghasilkan frekuensi radio berdefinisi tinggi sekitar 2.7MHz sehingga 10MHz. IRI mampu memancarkan frekuensi ke lapisan yang terhad untuk dicapai iaitu di lapisan Ionosfera dan menghantar kembali isyaratnya ke bumi.

FENOMENA CHEMTRAIL

Pemancaran denyutan berfrekuensi tinggi ini dikaitkan dengan pelbagai bencana alam seperti banjir besar, taufan dan gempa bumi. Peralatan HAARP yang sehingga ke hari ini masih lagi misteri melainkan IRI telah juga menyebabkan satu fenomena pelik di angkasa iaitu fenomena Chemtrail atau dikenali sebagai Jejak Kimia.

Chemtrail adalah fenomena yang mengaitkan sesuatu bencana alam dengan konspirasi HAARP. Chemtrail dikatakan berlaku apabila sejenis semburan bahan kimia sengaja disebarkan melalui jet udara beraltitud tinggi. Pengkaji konspirasi mengaitkan ia dengan tindakan Amerika Syarikat untuk menghasilkan kawalan populasi, kawalan cuaca dan perang biologi.

Bukti Chemtrail yang bertujuan untuk mencetus bencana alam turut dijelaskan daripada segi ilmiah oleh beberapa pengkaji teori konspirasi. Mereka turut mendakwa HAARP adalah senjata Amerika Syarikat paling efisien untuk memusnahkan negara-negara musuhnya.

Dakwaan mereka paling mengejutkan adalah fenomena Chemtrail telah berulangkali menyebabkan salji turun ke bumi bertukar menjadi warna kuning seperti sulfur. Bergitu juga dengan kejadian hujan yang turun di Kerala,India yang berwarna kemerah-merahan pada 2001. Walaubagaimanapun, saintis daripada Amerika Syarikat menafikan setiap dakwaan mereka.

Salah satu stasiun HAARP ada di Alaska yangt terdiri dari 360 antena. Masing-masing antena menghasilkan daya pancar minimal sebesar 10.000 watt.

Dan jika semua antena ini dinyalakan secara bersama-sama, maka akan menghasilkan 3,6 juta watt hingga milyaran watt. Gelombang radio tersebut dipancarkan ke atas, ke lapisan luar atmosfir. Efeknya akan membuat atmosfera lapisan teratas menjadi hangat dan dapat membuat awan.

Tujuan utama penelitian tersebut ialah untuk mempelajari lebih jauh lapisan ionosfera dan untuk menyelidiki potensi pengembangan teknologi ionospheric untuk komunikasi radio dan keperluan keamanan (contoh: pengesan peluru berpandu).

Selain itu tujuannya juga agar dapat membuat pesawat terbang musuh jatuh atau satelit tak berfungsi. Namun masih banyak kemampuan lainnya yang tak disangka.

Pusat operasionalisasi HAARP berada di sebuah fasilitas milik Angkatan Udara AS dekat Gakona, Alaska, yang bernama HAARP Research Station. Instrumen terpenting dalam penelitian HAARP adalah Ionospheric Research Instrument (IRI), iaitu suatu radio pemancar frekuensi sangat rendah namun berdaya tinggi.

Cara kerja HAARP adalah memancarkan frekuensi sangat rendah / very low frekuensi (VLF) berdaya tinggi (jutaan watt) ke atmosfera. Namun lama-kelamaan ilmu dibidang frekuensi mulai dicuba untuk frekuensi-frekuensi lainnya, termasuk frekuensi tinggi atau High Frequency (HF).

Perlu diingat bahwa frekuensi tinggi (keatas) sangatlah lebar, masih banyak frekuensi-frekuensi selanjutnya. Setelah dicuba, maka hasilnya menakjubkan dan sangat menakutkan!

Semenjak penemuan frekuensi rendah dan kemudian digunakan juga untuk frekuensi tinggi dengan “menembak” atmosfera, maka HAARP automatik dapat juga untuk kepentingan ahli jemaah Dajjal/Illuminati.

Dengan teknologi mutakhir sebagai senjata masa depan, HAARP dapat pula digunakan sebagai :

Mengubah keadaan atmosfera, membuat efek iklim dan cuaca suatu wilayah menjadi : kekekeringan, hujan, banjir, bersalju, angin kencang, tornado bahkan badai dan taufan.

Pembuat Gempa Bumi, membuat efek suatu wilayah menjadi diguncang gempa bumi. Dan efek gempa bisa membuat Tsunami.

Mempengaruhi pemikiran dan perilaku manusia disuatu daerah, wilayah, bangsa ataupun negara. Mereka akan menjadi brutal, kasar, pembunuh dan psycopat atau gila.

Dan mungkin masih banyak lagi kemampuan HAARP, termasuk untuk membuat pesawat jatuh atau satelit tak berfungsi. Namun yang ada saja kita bahas satu persatu.

1. Mengubah Keadaan Atmosfera

Dengan pancaran HAARP menggunakan frekuensi tinggi (HF) akan berfungsi untuk mengubah cuaca dengan mengkondensasikan atau mengembunkan udara, salah-satunya adalah untuk membuat awan.

Arah tembakan HAARP kearah atas (ilustrasi)

Untuk frekuensi HF melalui antena lalu “ditembakkan” ke atas, kearah lapisan stratosfir dan ionosfir yang berada di atmosfera bahagian atas.

Cara ini membuat lapisan atmosfera keadaannya menjadi lebih hangat dan dapat menghasilkan butiran-butiran air yang nantinya akan menjadi awan-awan hujan.

Banyak tidaknya awan yang tercipta tergantung dari lama-tidaknya HAARP diaktifkan dan juga berapa besar kuat Watt yang akan ditembakkan ke lapisan atas atmosfera.

Beginilah awan tercipta oleh efek HAARP



Selama ada angin, maka akan tercipta awan lurus panjang dan kadang berbentuk ular. Begitu panjangnya awan berisi butiran air ini hingga mengelilingi Bumi. Saintis menyebutnya seperti “sungai diangkasa”.

Awan-awan ini akan mampu menjadikan curah hujan biasa, hujan lebat hingga taufan dan badai. Namun awan juga dapat diciptakan hanya agar terhalangnya sinar matahari yang menuju Bumi dan menyebabkan bumi lebih dingin atau malah lebih hangat dari biasanya.

2. Radio Frekuensi (Radio Wave) Dapat Menciptakan Gempa Bumi

HAARP juga disinyalir dapat pula menciptakan gempa dengan menembakkan frekuensi ke arah yang sama, angkasa.

HAARP saat diaktifkan, gelombang radio berjuta/milyar watt diarahkan ke lapisan atas atmosfir agar menjadi awan

Teknologi ini semakin berkembang sejak tahun 60-70an. Russia dan Cina juga termasuk yang lebih dulu memiliki teknologi HAARP ini.

Frekuensi demi frekuensi dicoba dari mulai yang rendah LV atau VLF dan juga frekuensi tinggi HF, VHF, UHF, dan lainnya.

Cara menciptakan gemba bumi adalah sama, frekuensi tetap ditembakkan ke atmosfera, lalu memantul kembali ke bumi.

Gelombang radio tersebut kemudian dapat masuk ke tanah hingga ke kerak Bumi. Bahkan kekuatan gelombang HAARP bisa menembus mantel Bumi lebih jauh dari dalamnya samudera.

Akibat efek dan cara itu maka kepadatan dan materi di dalam tanah di wilayah tersebut akan terguncang. Apalagi jika diwilayah itu memang terletak di patahan yang tak stabil. Apa yang terjadi berikutnya? Terjadi gempa! Maka beberapa gempa di laut juga dapat mencetuskan Tsunami!

Untuk membuktikan kebenaran bahwa HAARP dapat membuat gempa bumi, seorang ilmuwan membuat simulasi sederhana, iaitu dengan sebuah model skala miniatur kota yang lengkap dengan rumah-rumah, bebatuan, pohon hutan, bukit dan lainnya.



Untuk membuktikan bahwa frekuensi sangat rendah dapat mencetuskan gempa, ia menggunakan pengeras suara rendah untuk bass, iaitu sub-woofer yang diletakkan agak jauh dari maket kota miniatur tersebut.

Setelah sub-woofer dinyalakan, tiada suara yang terdengar oleh manusia. Hanya membran sekeliling / dipinggir dari sub-woofer tersebut yang bergerak maju-mundur dengan hebat.

Apa yang terjadi kemudian? minatur scale model tersebut menjadi tidak tersusun!!

Pada HAARP untuk mencetuskan gempa, cukup memancarkan “frekuensi sangat rendah” tersebut keatas ionosfera.

Lalu ionosfera akan memantul turun kembali ke permukaan bumi, mirip gelombang radio SW.

Pada saat terpantul kembali disuatu tempat di muka Bumi itulah, frekuensi sangat rendah itu tetap menerobos masuk ke dalam kerak bumi dan menggetarkannya,maka gempa bumi akan terjadi.

Bahkan gempa dan tsunami di Aceh adalah “percubaan” teknologi mutakhir HAARP (dapat dilihat pada video PART-1 dibawah dengan judul: Conspiracy Theory H.A.A.R.P.)

Berikut sample video HAARP menyebabkan efek gempa dan tsunami di Indonesia dari seri KOnspirasi Teori besutan Jesse Ventura:

HAARP Cause Earthquake and Tsunami in Indonesia (1:56)



SEJARAH HAARPS

Pengetahuan tentang HAARP di negara-negara maju sudah puluhan tahun lamanya. Dan konspirasi awal pembuatannya dilakukan oleh Uni Soviet namun dengan nama yang berbeza dan cara yang berbeza.

Uni Soviet membuat HAARP dengan menembakkan frekuensi rendah langsung ke tanah bukan ke angkasa untuk membuat gempa.

Soviet menggunakan dua paip yang masing-masing berdiameter sekitar 5 meter.

Selongsong paip besar itu berketinggian sekitar 10 meter dan masing-masing paip dapat diangkut diatas truk panjang kontainer, jadi mirip dengan membawa peluru berpandu balistik/roket.

Cara pengunaannya iaitu dengan meletakkannya secara vertikal, lalu lubang yang mengeluarkan frekuensi rendah diarahkan ketanah. Dan frekuensi rendah dinyalakan. HAARP pertama ini dapat menimbulkan gempa hanya dalam radius sekitar 1 kilometer.

Namun pada saat Uni Soviet terkena memberi impak krisis ekonomi dan politik, teknologi dan kendaraan serta perlengkapannya semua dijual oleh Uni Soviet kepada Amerika. Sejak itulah Amerika menyempurnakan teknologi HAARP tersebut.

Antena HAARP milik Uni Soviet digelar oleh pihak Amerika “Woodpecker”

Uni Soviet mulai membuat frekuensi tersebut “ditembakkan” mengarah ke angkasa.

Amerika kadang “diserang” oleh HAARP ini dengan mengubah cuacanya.

Tapi lama-kelamaan Amerika pun tahu dan menggelarkan “alat” milik Uni Soviet itu “Woodpecker” atau “burung pelatuk”.

Digelar burung pelatuk kerana frekuensi yang dipancarkan oleh HAARP milik Uni Soviet itu terdengar seperti burung pelatuk yang sedang mematuk secara terus-menerus.

Lihatlah video dibawah ini, Jika Anda menonton habis selama 10 minit, bererti anda adalah salah seorang yang beruntung mengetahui teknologi persenjataan terkini dan termoden dan juga informasi mengenai ini semua, selamat menonton..

Baca:  [VIDEO] Surah Pelindung."Tukang Sihir Tidak Berjaya Menyihir Pengamal Ayat Ini" Subhanallah


Bagaimana mungkin di dalam video ini berbohong? Apalagi yang membuat adalah orang Amerika sendiri….!

Itulah HAARP, yang berawal dari penemuan alat yang mengeluarkan frekuensi sangat rendah sebagai pendeteksi tambang dan mineral, menjadi senjata perosak iklim “tak terlihat” dan tercanggih yang pernah diciptakan manusia.

Kemampuan “tak terlihat” ini pulalah yang membuatnya sebagai salah satu andalan, sebagai senjata perosak dahsyat yang tak bisa terlihat nyata, dengan cara “menghentam” frekuensi sangat rendah atau sangat tinggi ke langit dan / lalu dapat memantul ke dalam kerak bumi. Namun bagaimanapun juga, cara perosak iklim ini telah terbukti secara sains.

Melalui artikel ini, kami juga sertakan dokumen yang menjelaskan bagaimana cuaca dunia untuk tahun-tahun ke depan, tepatnya pada tahun 2025. Anda boleh download namun hanya ada yang versi English,

Dokumen ini sangat sulit kerana mengungkap keadaan cuaca di Bumi untuk tahun mendatang. Semua hasil research secara ilmu pengetahuan dan fakta yang ada didedahkan habis-habisan di dokumen ini.

Judul dari dokumen dari research paper ini adalah : Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025.

Beberapa Penampakan Stasiun HAARP via Satelit:

India, Ionospheric Field Station Gayespur, India.
Japan, LF LF Antenna Array, Kadena Air Base, Okinawa, Japan.
Norway, Tromsø Heater The HF ionospheric modification facility (Heater) owned and operated by the Scientific Association, Movik, Norwegia.
Peru, HAARP Jicamarca Ionospheric Radio Observatory, Jicamarca, Santa Maria, Peru.
Puerto Rico USA, AN/FRD-10 “Dinosaur Cage” Array, Whitmore Village, Puerto Rico.
Scotland, Crimond Naval Air Station (ex – HMS Merganser), Crimond, Scotland.
Soviet, Sura Ionospheric Heating Facility (laboratory for ionosphere research) Similar to USA’s HAARP.
USA, The HIPAS (HIgh Power Auroral Stimulation) Observatory is an ionospheric heater, Pleasant Valley, USA.
USA, HAARP Gakona Alaska (High Frequency Active Auroral Research Program, Gakona, Alaska, USA.
Download Movie For Gadgat: Jesse Ventura’s “Conspiracy Theory” – HAARP (FULL – ENGLISH – NO TEXT)

American peoples said in youtube:

“I’m EXTREMELY curious to know if H.A.A.R.P. was active and operating on 9/11, say for the Shanksville crash? This is absolutely NUTS that there’s absolutely ZERO ability to trust our own US gov’t.”

WEAPONS OF THE NEW WORLD ORDER

HAARP is part of the weapons arsenal of the New World Order under the Strategic Defense Initiative (SDI). From military command points in the US, entire national economies could potentially be destabilized through climatic manipulations. More importantly, the latter can be implemented without the knowledge of the enemy, at minimal cost and without engaging military personnel and equipment as in a conventional war. The use of HAARP-if it were to be applied-could have potentially devastating impacts on the World’s climate.

Oleh itu, kemungkinan besar Dajjal akan menggunakan teknologi HAARP untuk mengeluarkan air sewaktu kemarau tiga tahun menjelang kedatangannya. Ini membantu “tayangan perdananya” untuk memperhambakan umat.

KESIMPULAN

Banyak teknologi-teknologi yang masuk akal didunia, tetapi ada juga teknologi2 ‘jahat’ dan ‘mistik” ciptaan Freemason yang bertujuan untuk membinasakan umat manusia.

Cuba fahamkan masyarakat tentang HAARP, berapa ramai yg percaya?

Istilah TECHNOLOGY adalah ciptaan Freemason yg berasal dari ”TAKE NO LOGIC’..

Sesuatu yg tidak logik berkait rapat dengan SIHIR, sepertimana Amerika ghaibkan kapal dalam Philadelphia Experiment yg dipimpin oleh penyembah Iblis (Aleister Crowley).

Iblis adalah bangsa Jin, dan teknologi Jin jauh lebih maju dari manusia, kerana Jin telah hidup berjuta tahun sebelum Nabi Adam, dan Jin sering mencuri maklumat/rahsia2 dari langit.

No wonder Freemason sangat teruja utk berhubungan dgn Iblis. Mereka teruja bagaimana Jin boleh hilangkan kapal terbang di Segitiga Bermuda, mencipta UFO etc, dan mereka ingin mempelajarinya dari Iblis.

Maka, tidak mustahil HAARP adalah sihir dari alam ghaib yang berselindung di sebalik nama TECHNOLOGY.

p/s: Dajjal mmg diprogramkan oleh Allah untuk menguji umat manusia. Antara kemampuannya ialah menurunkan hujan, mencipta bencana alam etc….

Kita sebagai umat Islam harus peka setiap apa yg berlaku sebagai kesedaran tanda2 hampirnya kiamat.

“Sesungguhnya Aku telah menciptakan gugusan bintang-bintang (di langit) dan Aku telah menghiasi langit itu bagi orang-orang yang memandang (nya), Aku menjaganya dari setiap syaitan yang terkutuk, kecuali syaitan yang mencuri-curi (berita) yang dapat didengar (dari malaikat) lalu dia dikejar oleh semburan api yang terang. ” Surah Al-Hijr

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! LM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LimauManis

Sumber: Info Akhir Zaman

Gambar: My Daily Informer, Voice of People Today, Kompas, The Atlantic

0 Response to "HAARP: Teknologi Rothschild Dipimpin Oleh Dajjal Untuk Merubah Iklim Dunia"

Post a Comment